اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

طائب: امنیت امروز کشور مرهون مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف است

رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: امنیت امروز کشور، به واسطه حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، سیاسی و اجتماعی است.

طائب: امنیت امروز کشور مرهون مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف است

حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با تاکید بر لزوم حضور گسترده مردم و مشارکت پرشور آنها در انتخابات دوم اسفندماه سال جاری تاکید کرد: امنیت امروز کشور و ایجاد نقش محوری جمهوری اسلامی ایران در منطقه، به واسطه حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، سیاسی و اجتماعی است.

وی با تقدیر از مردم ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال که به برکت خون سردار سلیمانی رنگ و بوی تازه‌ای پیدا کرد و می‌تواند امنیت ملی را افزایش دهد و انشالله شاهد همین حضور پرشور در انتخابات مجلس یازدهم باشیم.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه همچنین اظهار امیدواری کرد که با حضور گسترده مردم در انتخابات دوم اسفندماه و مشارکت سیاسی آنها شاهد تشکیل یک مجلس کارآمد باشیم تا بتوانیم یک ایران قوی بسازیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول